Subject: FW: Rail Baltica infotahvlite asukohtade kooskõlastamine
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Jan 2025 16:16:52 +0200

Saatja: Haabma Ravel <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 17. jaanuar 2025 13:52
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Maaring Allar <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>; Sinisaar, Tarmo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Rail Baltica infotahvlite asukohtade kooskõlastamine

Tere

Saadan taotlused 8 infotahvli paigalduseks. Jään ootama tagasisidet.

Lugupidamisega

Ravel Haabma

Objektijuht

+372 5365 5522

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

GRK Eesti AS

Riia 142

50411 Tartu

 <http://www.grk.ee/> www.grk.ee

From: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, January 7, 2025 8:51 AM
To: Haabma Ravel <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Rail Baltica infotahvlite asukohtade kooskõlastamine

Tere

Tegemist on liiklusväliste teabevahenditega mille paigaldamist reguleerib
Liiklusseadus §53, selle punkt (6) määrab teabevahendi kauguseks sõidutee
äärest vähemalt 12 meetrit

Asukohad piki teed vaadates sobivad, võib esitada taotluse (vorm lisas)
liiklusväliste teabevahendite paigaldamiseks

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

From: Haabma Ravel <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, January 6, 2025 3:50 PM
To: Margus Magus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Maaring Allar <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Sinisaar, Tarmo <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: Rail Baltica infotahvlite asukohtade kooskõlastamine

Tere!

Merko Ehitus Eesti AS ja GRK Eesti AS on õige pea alustamas Rail Baltica
Harjumaa 4 põhitrassi ehitusega. Sellega seoses on vajadus paigaldada
objekti lähedusse infotahvlid.

Maanteede Tõdva-Hageri, Tagadi-Kurtna ja Saku-Tõdva serva on plaan
paigaldada kokku 3 infotahvlit. Vastava info koos joonistega leiate
manusest. Palun asukohad kooskõlastada vastates käesolevale kirjale.

Lugupidamisega

Ravel Haabma

Objektijuht

+372 5365 5522

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

GRK Eesti AS

Riia 142

50411 Tartu

 <http://www.grk.ee/> www.grk.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

HOIATUS: Käesolev e-kiri on saadetud väljaspoolt organisatsiooni. Ole
ettevaatlik manuste ja linkide avamisel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.